Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy.

Je možné si vaše zboží prohlédnout v kamenné prodejně?

Bohužel kamennou prodejnu neprovozujeme kvůli covidu´19. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu domova a do 14 dní nám jej nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.

Chtěl/a bych v objednávce uplatnit slevový kód. Jak to mám udělat?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložte kód, na jehož základě se vám odečte sleva.

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód. Mohu jej ještě uplatnit?

Ano, kontaktujte náš zákaznický servis, naši operátoři vám objednávku upraví, pokud již nebyla uhrazena.

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale neobdržel/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mohu očekávat.

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující mail o jejím přijetí. Pokud jste jej neobdrželi, je možné, že se vám objednávku nepodařilo dokončit, nebo vám potvrzovací email spadl do složky s nevyžádanou poštou. Pokud si i tak nejste jisti, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte naše zákaznický servis na tel. čísle 774259334 nebo mailu maximaxcomfort@gmail.com